Cherine de liefste & mooiste mens as always 💗
Ikram
-
ongeveer een jaar geleden
Cher je bent een topper! Zoals altijd❤️
Siham
-
ongeveer een jaar geleden
the best loveee her(づ ◕‿◕ )づ
samah
-
ongeveer een jaar geleden
Ik ben heel tevreden met mijn wimpers! Cherine heeft de behandeling top uitgevoerd en was super lief. Zeker voor een lash lift naar fair brows gaan!
Safae
-
ongeveer een jaar geleden
Super blij met de wenkbrauwen gedaan door hafsa dankjewel!!
Alicia
-
ongeveer een jaar geleden
Ik ga Altijd superrrr tevreden de salon uit!
Cherine
-
ongeveer een jaar geleden
Ik vond het een hele fijne afspraak en super blij met het eindresultaat !!
Kaoutar
-
ongeveer een jaar geleden
Heel erg tevreden! Cherine heeft mijn wenkbrauwen precies gedaan zoals ik het wilde hebben en geluisterd naar mijn wensen. Ze werkt zorgvuldig en netjes!
Sara
-
ongeveer een jaar geleden
Was echt een hele lieve dame. Ze denkt met je mee en ze heeft het heel mooi gedaan! Ben er echt blij mee
Shavaira
-
ongeveer een jaar geleden
Helemaal happy like alwayss🫶🏼
Jada
-
ongeveer een jaar geleden