5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Hafsa is heel goed in d’r werk!!! Mijn make up zat super mooi. Super tevreden

Sara - ongeveer 3 jaar geleden

Hele goede service!! Top

Hakima - ongeveer 3 jaar geleden

Hafsa heeft me wenkbrauwen gebleekt, ben super tevreden! Leuke dame ook, je verveelt je niet tijdens de behandeling haha!

Amal - ongeveer 3 jaar geleden

Super tevreden met m’n make up look by Hafsaely ❤️

Dikra - ongeveer 3 jaar geleden
Majda - ongeveer 3 jaar geleden

Chirine heeft geluisterd naar mijn ervaringen en voorkeuren voor de wimperlifting. Ze werkt daarnaast hygiënisch en geeft goeie tips voor de aftercare! Daarnaast zijn chirine en hafsa aardige dames en laten ze je op je gemak voelen. 10/10

Imane - ongeveer 3 jaar geleden

Echt een prachtig resultaat weer! En prachtige salon heb je geopend Allahoumma bareek!😍

Mariam - ongeveer 3 jaar geleden

Eerste keer halalbrows en wat ben ik blij!! Dankjewel cherine🥰

Dounia - ongeveer 3 jaar geleden

Cherine, je bent zo professioneel en bent goed in je werk. Ik ben tevreden weg gelopen vanuit de salon.

Soumaya - ongeveer 3 jaar geleden

Vriendelijke en goede service!

Souad - ongeveer 3 jaar geleden