Chirine heeft handjes van goud en weet hoe ze je wenkbrauwen weer mooi moet maken. Voor mij nooit meer een ander!😍
Taïscha
-
ongeveer 3 jaar geleden
Top personeel. Eerlijk en kijken echt na de wensen van de klant. Ik heb gelijk een vervolg afspraak gepland
Houda
-
ongeveer 3 jaar geleden
CHERINE IS THE BEST I LOVE YOU
Perzja
-
ongeveer 3 jaar geleden
Perfect
Aya
-
ongeveer 3 jaar geleden
Anissa
-
ongeveer 3 jaar geleden
Hele lieve en eerlijke dame met verl kennis over wenkbrauwen! Zeker aan te raden
Mariam
-
ongeveer 3 jaar geleden
Merve
-
ongeveer 3 jaar geleden
Kom al bijna 2 jaar bij Cher en elke keer ga ik weer tevreden weg met fleeky brows. She really is the best !
Aicha
-
ongeveer 3 jaar geleden
I was happy with what you have done to me
Marilyn
-
ongeveer 3 jaar geleden
Mijn vriendin en ik zijn enorm tevreden over de vakkundigheid van deze dames. En daarnaast zijn het vriendelijke en gezellige dames. Wij hebben onze volgende afspraak al ingepland! Ga zo door!
Nancy
-
ongeveer 3 jaar geleden