5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Super tevreden!

Ilayda - ongeveer 3 jaar geleden

Goede service en denkt met je mee wat passend is voor jou!

Imane - ongeveer 3 jaar geleden

Nice

Mounia - ongeveer 3 jaar geleden

Geweldige salon en super medewerkers. Hafsa is 1 uit duizenden. Super tevreden.

Saida - ongeveer 3 jaar geleden

Super leuke meiden! Ben super blij met me wenkbrauwen 😍😍

Soraya - ongeveer 3 jaar geleden
Zakia - ongeveer 3 jaar geleden

Onwijs lieve eigenaresse, ik ben erg blij met mn wimpers

Latifa - ongeveer 3 jaar geleden

Altijd tevreden over mijn behandeling !!

Asma - ongeveer 3 jaar geleden

Super leuke meiden die daar werken! Ik heb voor het eerst mijn wenkbrauwen gedaan heb gekozen bij hun voor de halalbrows. HET IS SUPER MOOI ben er zo blij me. Ik raad dit aan iedereen aan😍😍😍😍😍😍. Ook heb ik mijn make up laten doen bij hafsa! Het is de hele dag mooi gebleven en precies wat ik van mijn look verwachtte. Ik raad jullie deze salon zeker aan.

Zeinab - ongeveer 3 jaar geleden

Cherine is goed in haar werk, klantvriendelijk en heel eerlijk.

Soumaya - ongeveer 3 jaar geleden