5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Super leuk en aardig personeel, mooie nette zaak! En ik was super tevreden met mijn mooie behandelingen. Cherine en Hafsa jullie zijn geweldig!

Zeinab - ongeveer 3 jaar geleden
Lourdes - ongeveer 3 jaar geleden

Ben altijd super tevreden over het eindresultaat! Cherine is een lieve dame, ik kom zeker vaker langs!

Dina - ongeveer 3 jaar geleden
Yassmina - ongeveer 3 jaar geleden

Ik heb meerdere malen de lash botox behandeling gehad bij Cherine en ik ben zeer tevreden ! Ik begon met korte beschadigde wimpers met kale plekken en nu heb ik langere en vollere wimpers gekregen door het bijhouden met de lashlift + botox of alleen de lash botox behandeling apart. Ik zou zowel mijn wenkbrauwen en wimpers niet zo snel toevertrouwen aan een ander meer! Cherine is Ma Shaa Allah een toppertje en d’r is altijd wel een leuk gesprek !

Asmae - ongeveer 3 jaar geleden

Helemaal geweldig! Liefste dames Cherine en Hafsa top service!

Esma - ongeveer 3 jaar geleden

Zoals altijd weer perfect gedaan. Super trots op je schatje!

Nezha - ongeveer 3 jaar geleden

Cherine is echt een topper. Mijn wenkbrauwen zien er altijd top uit!

Hafida - ongeveer 3 jaar geleden

Dank voor je gastvrijheid!!!

Badia - ongeveer 3 jaar geleden

Perfect zoals altijd!

Amira - ongeveer 3 jaar geleden