5.0
gebaseerd op 1.354 reviews
Dounia - ongeveer 3 jaar geleden

Ze is een meester in haar werk! Weet heel goed wat ze doet en denkt mee. Love it!!!

Nadia - ongeveer 3 jaar geleden

Top service, dame denkt echt met je mee en geeft eerlijk haar mening. Lief en respectvol!!

Hasna - ongeveer 3 jaar geleden
alicia - ongeveer 3 jaar geleden

Perfect zoals altijd, dankjewel schat!

Nezha - ongeveer 3 jaar geleden
Souad - ongeveer 3 jaar geleden

Loveyou babe, de allerbeste service met gouden handjes. ❤️❤️❤️❤️

Jalila - ongeveer 3 jaar geleden

Zoals altijd weer super tevreden!! 🥰
Dank je wel topper!! ❤️

Naoual - ongeveer 3 jaar geleden

Vandaag langsgeweest samen langsgeweest voor shape+ tinten en wauw prachtig ! We zijn zo goed geholpen en zijn super blij met het resultaat!
Cherine & hafsa super super bedankt voor de prachtige behandeling!
En tot snel weer xx

Yasmina - ongeveer 3 jaar geleden

Cher heeft m’n wenkbrauwen zoals altijd weer fleeky gedaan! Love them en haar gouden handjes 😍

Aicha - ongeveer 3 jaar geleden