5.0
gebaseerd op 1.354 reviews
Imane - ongeveer 3 jaar geleden

Voor het eerst iets aan mijn wenkbrauwen laten doen en wat ben ik blij dat Cherine dit voor mij heeft mogen doen! Onwijs tevreden 😊

L - ongeveer 3 jaar geleden
Cheraida - ongeveer 3 jaar geleden

Trouwe klant die altijd met een glimlach en de mooiste wenkbrauwen de deur uit wordt gestuurd. Toppertje!

Ikram - ongeveer 3 jaar geleden

Cherine youre the best

Hanan - ongeveer 3 jaar geleden

Super blij met het resultaat!!

Khadija - ongeveer 3 jaar geleden
Esma - ongeveer 3 jaar geleden

Wat een lieve meid! En wat doet ze haar werk goed! Je hebt er een nieuwe vaste klantje erbij😏 x Amal

Amal - ongeveer 3 jaar geleden
Zakia - ongeveer 3 jaar geleden

Mn wenkbrauwen en wimpers zijn prachtigggg geworden door de liefste Cherine ❤️😍

Rabab - meer dan 3 jaar geleden