5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Geweldig super aardige meid me wenkbrauwen zijn ook super mooi nooit zo tevreden geweest over mijn wenkbrauwen !

Laila - ongeveer 3 jaar geleden

Ik kom vaker en ga altijd heel tevreden de deur uit! ❤️

Yassmina - ongeveer 3 jaar geleden

cherine is een toppertje en werkt zorgvuldig, ze weet wat ze doet en heeft oog voor detail.

imane - ongeveer 3 jaar geleden

Hele aardige dames lieten me lekker op me gemak voelen en ook heel mooi eind resultaat. Ik zal hier zeker nog een x komen

Omaira - ongeveer 3 jaar geleden

Altijd tevreden🫶

Ikram - ongeveer 3 jaar geleden

Zo tevreden zoals altijd!

Ouissal - ongeveer 3 jaar geleden
K - ongeveer 3 jaar geleden

Cherine is the best! Super lieve meid en haar werk is prachtig! Heel blij met mijn wenkbrauwen

Nada - ongeveer 3 jaar geleden

Professionele, vriendelijke en hygiënische dame, top!!

Fatima - ongeveer 3 jaar geleden

Eeen top vrouw! Ik kom zeker vaker terug.
Heb de deur verlaten met een prachtig resultaat 😍

Souraya - ongeveer 3 jaar geleden