5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Goede service, vriendelijk dame en werkt snel en secuur!

Kawtar - bijna 4 jaar geleden
Loes - bijna 4 jaar geleden

Zeker tevreden erg mooi en netjes gedaan tot snelll๐Ÿ’•

Amina - bijna 4 jaar geleden

Super goed geholpen en tevreden over me wenkbrauwen โค๏ธ

Kaoutar - bijna 4 jaar geleden

Cherine doet haar werk met passie en liefde. Dat voel je en zie je gelijk terug als ze je wimpers of wenkbrauwen aan het fleeken is. Wil je goede service? Dan zou ik zeggen go to Cherine.

Firdaouss - bijna 4 jaar geleden

Super erg tevreden over het resultaat! Leuke dame heel klantvriendelijk ๐Ÿฅฐ

Tessnim - bijna 4 jaar geleden

Zeer tevreden over de behandeling en resultaat. Leuke professionele dame

Farah - bijna 4 jaar geleden

CHER is the best. Ze is goed in dโ€™r werk en super gezellig. Luistert naar je en is ook altijd eerlijk! Altijd super tevreden over dโ€™r werk. ๐Ÿ’—๐Ÿ’–๐Ÿ’“๐Ÿ’ž๐Ÿ’˜

Sara - bijna 4 jaar geleden
Soumaya - bijna 4 jaar geleden
Fatima - bijna 4 jaar geleden