Hele leuke meid ik zal zeker weer komen en een mooie eind resultaat Ly kusjes iman
Iman
-
bijna 4 jaar geleden
Je bent echt een topper, heel klantvriendelijk. Ook ga ik elke keer weer met een lach op mijn gezicht naar huis. Mijn wenkbrauwen zien er iedere keer heel goed uit en iedereen die het ziet maakt gelijk een afspraak. Je verricht goed werk :)
Chaimae
-
bijna 4 jaar geleden
Khaoula
-
bijna 4 jaar geleden
Hele lieve meid, altijd mooie resultaten ❤️❤️
Nabila
-
bijna 4 jaar geleden
Super vriendelijk,Voelde mij gelijk welkom!
Ik kom in shaa Allah terug.
Moge Allah haar onderneming zegenen en haar Rizq vermeerderen amien
Sarah
-
bijna 4 jaar geleden
Perfect werk geleverd super blij
Thanks babe
Oumaima
-
bijna 4 jaar geleden
Vaste klant & tevreden as always. Gezellig, snel en goed
Youssra
-
bijna 4 jaar geleden
Toppertje jij x hageneesssss
Youssra
-
bijna 4 jaar geleden
Best service ✨
Kautar
-
bijna 4 jaar geleden
Super goede service! Zo lief en vriendelijk. Mijn vaste Brow specialist
Karima
-
ongeveer 4 jaar geleden