5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Ben er heel blij mee! Werkt heel netjes, hygiënisch en precies. :)

Fatmanur - bijna 4 jaar geleden

altijd toppie

Firdaouss - bijna 4 jaar geleden

You are the best! ❤️❤️❤️

Jihad - bijna 4 jaar geleden

Niet alleen is Cherine super lief, maar ik ga altijd weg met mooie wenkbrauwen❤️ Beste salon die er is🥰

Narjiss - bijna 4 jaar geleden

Top service! Nog nooit, niet te vrede geweest😊

Niama - bijna 4 jaar geleden

Top Meid! Heel mooi gedaan ben er super blij mee. Zeker een vaste klant erbij 💕💕

Oumaima - bijna 4 jaar geleden

Schat van een meid en denkt met alles mee! En super goed in haar werk❤️

Leila - bijna 4 jaar geleden

Zoals elke afspraak elke keer tevreden prachtig resultaat en super lieve dame ❤️

Habiba - bijna 4 jaar geleden

Beste browstylist in the city❤️‍🔥 ik ga altijd weg met een geweldig resultaat.

Roza - bijna 4 jaar geleden

Echt topper van het topst, echt een top wijf ben je❤️‍🔥

Yasmine - bijna 4 jaar geleden