Ben weer helemaal happy met mijn brows.
Je bent de beste🫶🏼
I appreciate your work😍😍😍😍
Amina
-
bijna 4 jaar geleden
Heel blij met m'n wenkies. De halal treatment is echt een uitkomst voor mij. Heel duidelijk uitgelegd wat ze gaat doen.
Dallal
-
bijna 4 jaar geleden
Mn wenkbrauwen zijn super mooi gedaan en ze is echt super lief🤍
Robin
-
bijna 4 jaar geleden
Top! Kwaliteit en oog voor details! Mijn vaste adres. Ga zo door topper!
Saleha
-
bijna 4 jaar geleden
Top, super leuke lieve meid en erg blij met me wenkbrauwen
Imane
-
bijna 4 jaar geleden
Altijd de beste!
Nesrine
-
bijna 4 jaar geleden
Helemaal tevreden en top klantenservice!
Youssra
-
bijna 4 jaar geleden
Super gezellig weer! Veel gelachen met TOP resultaat 😘 thank you lieverd!!
Sarah
-
bijna 4 jaar geleden
amazing, askim ik kan niet wachten tot me volgende Afspraak❤️
Beyza
-
bijna 4 jaar geleden
Geweldige meid, werkt snel en heel nauwkeurigg, zeker een aanraderr 🥰🫶
Intissar
-
bijna 4 jaar geleden