5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Geweldig! Lieve meid met super service en een hart van goud! 🥰 en verricht mooie werk.

Houda - meer dan 3 jaar geleden

Vriendelijk ontvangst. Zeer kundige/professionele behandeling en nazorg. Aanrader.

Mirjam - meer dan 3 jaar geleden
Ikram - meer dan 3 jaar geleden

Ik ben echt blij verrast met het resultaat, waarom heb ik dit niet eerder gedaan?! Bedankt lieve Shirine

Yasmine - meer dan 3 jaar geleden
Khaoula - meer dan 3 jaar geleden

Zoals gewoonlijk super tevreden

Ikram - meer dan 3 jaar geleden

Wat een lieve meid ben je! Ik ben zo blij met me wenkbrauwen Allahuma bareek!! Dankjewel voor alles je bent een power vrouw. Moge Allah jou het beste schenken! X S

Samira - meer dan 3 jaar geleden

prachtig resultaat as usual💗

Chirine - meer dan 3 jaar geleden

Ik ben erg tevreden met het resultaat van mijn wenkbrauwen, zeker aan te raden💗

Mina - meer dan 3 jaar geleden
Ilhem - meer dan 3 jaar geleden