Loveee me wenkbrauwen!! Prachtig gedaan❤️❤️❤️
Houda
-
meer dan 3 jaar geleden
Heel fijn geholpen ♥️ bedankt! Me wenkies zien er top uit
Jamilla
-
meer dan 3 jaar geleden
Ibtissam
-
meer dan 3 jaar geleden
Wenkies zijn weer on fleek! Tnx Chirine🥰
Khadija
-
meer dan 3 jaar geleden
The best in the whole world!!! Cherine is de beste specialist die ik ooit heb gekend, naast het feit dat ze een prachtmens is, is het werk dat ze levert perfect😍❤️.
Roukaya
-
meer dan 3 jaar geleden
Echt een topper met wie je altijd gezellig kunt kletsen! Ze verricht haar werk altijd goed Allahoumma bareek en ga altijd tevreden de deur uit!
Mariam
-
meer dan 3 jaar geleden
Hets altijd supper gezellig met erg mooi resultaat.Dankjewel Cherine❤️
Jayda
-
meer dan 3 jaar geleden
Was echt gezellig en ze heeft mijn wensen aangehouden. Top ervaring 👍🏼
Nesma
-
meer dan 3 jaar geleden
The best!!!!! Super happy met me brows :)
Dounia
-
meer dan 3 jaar geleden
Voor het eerst mijn wenkbrauwen laten doen en ik ben er zo blij mee! Ik kom vaker langs!
Elif
-
meer dan 3 jaar geleden