5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Loveee me wenkbrauwen!! Prachtig gedaan❤️❤️❤️

Houda - meer dan 3 jaar geleden

Heel fijn geholpen ♥️ bedankt! Me wenkies zien er top uit

Jamilla - meer dan 3 jaar geleden
Ibtissam - meer dan 3 jaar geleden

Wenkies zijn weer on fleek! Tnx Chirine🥰

Khadija - meer dan 3 jaar geleden

The best in the whole world!!! Cherine is de beste specialist die ik ooit heb gekend, naast het feit dat ze een prachtmens is, is het werk dat ze levert perfect😍❤️.

Roukaya - meer dan 3 jaar geleden

Echt een topper met wie je altijd gezellig kunt kletsen! Ze verricht haar werk altijd goed Allahoumma bareek en ga altijd tevreden de deur uit!

Mariam - meer dan 3 jaar geleden

Hets altijd supper gezellig met erg mooi resultaat.Dankjewel Cherine❤️

Jayda - meer dan 3 jaar geleden

Was echt gezellig en ze heeft mijn wensen aangehouden. Top ervaring 👍🏼

Nesma - meer dan 3 jaar geleden

The best!!!!! Super happy met me brows :)

Dounia - meer dan 3 jaar geleden

Voor het eerst mijn wenkbrauwen laten doen en ik ben er zo blij mee! Ik kom vaker langs!

Elif - meer dan 3 jaar geleden