5.0
gebaseerd op 1.354 reviews

Cherine is echt een schat van een meid! De behandeling zelf was ook top! En ze heeft me ook nog is een boeket met rozen mee gegeven, echt super lief! 🥰🥺❤️

Ikrame - meer dan 3 jaar geleden

Enorm goed geholpen! Enorme leuke meid ook en ben heel blij met het resultaat❣️

Norhan - meer dan 3 jaar geleden

Ik ben zeer tevreden met mijn eerste behandeling! Ik kom zeker vaker terug!!!!!

Chaima - meer dan 3 jaar geleden

Super fijn en een lieve dame !
Heel tevreden met de resultaat !!

Asmae - meer dan 3 jaar geleden

Cherine is een geweldige dame Allaahuma bareek! Straalt nour uit en weet precies hoe zij met klanten moet omgaan. Ik vertrouw mijn wenkbrauwen aan niemand toe, maar this girl! She stole my heart ! Love it ! Vaste klant erbij <3 ♥️

Souhailla - meer dan 3 jaar geleden
Hilal - meer dan 3 jaar geleden

Super tevreden over het eindresultaat! En wat een lieve dame!❤️👌🏼

Chaima - meer dan 3 jaar geleden

Ik ben super tevreden. Wat een super lieve dame die daar werkt en duidelijk haar werk uitlegt !!!

Selma - meer dan 3 jaar geleden

Ik ben super super blij met mijn wenkbrauwen en dat geldt ook voor mijn moeder, 2 nieuwe vaste klanten bij hoor! Ze werkt zo zorgvuldig en netjes, ze vraagt naar je wensen en maakt ook een super leuk praatje met je, 1 woord, perfect!

Naima - meer dan 3 jaar geleden
Dhalia - meer dan 3 jaar geleden